Hvis du er noteret op som interesseret, vil du blive indkaldt til informationsmøde, som typisk afholdes i begyndelsen af april måned.
Ved afslutningen af mødet skal du så beslutte, om du ønsker at deltage.
Kort tid efter mødet samler vi tilmeldingerne og sætter holdene.
Du skal først betale gebyret, når du har fået bekræftet, at du er optaget på et hold, og du vil modtage besked om, hvordan du betaler.
Start derfor med at sende en mail til sejlerskolen med oplysninger om navn, adresse, tlf. nummer. Herudover er du velkommen til at oplyse:
- om du er nybegynder eller om du har en smule erfaring, og i så tilfælde hvor meget
- hvilke ugedage (aftener) du bedste kan sejle…evt. med flere muligheder (1. – 2. – 3. prioritet)
Mailadresse:
sejlerskole@aabenraa-sejlclub.dkDatabeskyttelse: der henvises til siden ”privatpolitik” der beskriver grundlaget for klubbens persondatahåndtering.